Obchodní podmínky
1. Všeobecná ustanovení
1.1 Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou vydané dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákon (dále jen „občanský zákon“) a jsou platné pro nákup v internetovém obchodě www.mujbotnik.cz (dále jen „internetový obchod“), který provozuje:
Ing. Michaela Puldová
se sídlem: Zámecká 246, 289 32 Oskořínek, Česká republika
IČ: 19353634
e-mail: info@mujbotnik.cz
podnikající na základě živnostenského oprávnění vydaného Městským úřadem v Nymburku (dále jen „prodávající“)
1.2 Tyto obchodní podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a fyzické osoby, která uzavírá kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel nebo v rámci své podnikatelské činnosti (dále jen „kupující“).
1.3 Uzavřením kupní smlouvy kupující potvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, jejich obsah je mu znám a že s nimi souhlasí. Tyto obchodní podmínky jsou nedílnou součástí uzavřené kupní smlouvy.
1.4 Tyto obchodní podmínky a kupní smlouva se uzavírají v českém jazyce.
2. Informace o zboží a cenách
2.1 Informace o zboží, jako jsou ceny jednotlivého zboží a jejich detailní popis, jsou uvedeny u každého zboží zveřejného v katalogu internetového obchodu www.mujbotnik.cz. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty. Ceny zboží jsou platné po dobu, po kterou jsou zobrazovány v internetovém obchodě. Toto ustanovení nevylučuje sjednání kupní smlouvy za individuálně sjednaných podmínek.
2.2 Nabídka zboží v rámci internetového obchodu www.mujbotnik.cz je pouhou prezentací nabízeného a prodávaného zboží a sama o sobě není návrhem na uzavření kupní smlouvy. Návrhem na uzavření kupní smlouvy je až řádně vyplněná a odeslaná objednávka kupujícího. Okamžikem uzavření smlouvy je potvrzující email o přijetí objednáky, který prodávající zašle kupujícímu. Fakturu ve formátu PDF zasílá prodávající po přijetí platby za kupní cenu a cenu dopravy.
2.3 V internetovém obchodě jsou zveřejněny informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené v internetovém obchodě platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.
2.4. Případné slevy z kupní ceny zboží nelze navzájem kombinovat, nedohodne-li se prodávající s kupujícím jinak.
2.5 Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačních podmínek, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní a reklamační podmínky je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit. Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti vyplývající z uzavřené kupní smlouvy.
3. Objednávka a uzavření kupní smlouvy
3.1 Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku (telefon, internet atd.) pro uskutečnění objednávky či pro získání dalších informací odpovídají tarifu telekomunikačních služeb, které kupující používá.
3.2 Kupující provádí objednávku zboží těmito způsoby:
- prostřednictvím svého zákaznického účtu, provedl-li předchozí registraci v internetovém obchodě,
- vyplněním objednávkového formuláře bez registrace.
3.3 Při zadávání objednávky si kupující vybere zboží, počet kusů zboží, způsob platby a doručení.
3.4 Před odesláním objednávky je kupujícímu umožněno kontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři a potvrzení kupujícího o tom, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami.
3.5 Neprodleně po obdržení objednávky zašle prodávající kupujícímu potvrzení o obdržení objednávky na emailovou adresu, kterou kupující při objednání zadal. Toto potvrzení je automatické a nepovažuje se za uzavření smlouvy. Přílohou potvrzení jsou aktuální obchodní podmínky prodávajícího. Kupní smlouva je uzavřena až po přijetí objednávky prodávajícím. Oznámení o přijetí objednávky je doručeno na emailovou adresu kupujícího.
3.6 V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže prodávající splnit, zašle kupujícímu na jeho emailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením kupujícího o přijetí této nabídky prodávajícímu na jeho emailovou adresu uvedenu v těchto obchodních podmínkách.
3.7 Všechny objednávky přijaté prodávajícím jsou závazné.
3.8 V případě, že došlo ke zjevné technické chybě na straně prodávajícího při uvedení ceny zboží v internetovém obchodě, nebo v průběhu objednávání, není prodávající povinen dodat kupujícímu zboží za tuto zcela zjevně chybnou cenu ani v případě, že kupujícímu bylo zasláno automatické potvrzení o obdržení objednávky podle těchto obchodních podmínek. Prodávající informuje kupujícího o chybě bez zbytečného odkladu a zašle kupujícímu na jeho emailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením o přijetí kupujícím na emailovou adresu prodávajícího.
4. Uživatelský účet
4.1 Na základě registrace kupujícího provedené v internetovém obchodě může kupující přistupovat do svého uživatelského účtu. Ze svého uživatelského účtu může kupující provádět objednávání zboží. Kupující může objednávat zboží také bez registrace.
4.2 Při registraci do zákaznického účtu a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v zákaznickém účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.
4.3 Přístup k zákaznickému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost, ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho zákaznického účtu. Prodávající nenese odpovědnost za případné zneužití zákaznického účtu třetími osobami.
4.4 Kupující není oprávněn umožnit využívání zákaznického účtu třetím osobám.
4.5 Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, když kupující svůj uživatelský účet déle nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy nebo těchto obchodních podmínek.
4.6 Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.
5. Platební podmínky a dodání zboží
5.1 Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit následujícími způsoby:
- bezhotovostně převodem na účet prodávajícího,
- hotově při osobním převzetí na pobočce v Nymburku,
- prostřednictvím platební brány.
5.2 Společně s kupní cenou je kupující povinen uhradit prodávajícímu náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li dále uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
5.3 V případě platby v hotovosti je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 2 dnů od uzavření kupní smlouvy.
5.4 V případě platby prostřednictvím platební brány postupuje kupující podle pokynů příslušného poskytovatele elektronických plateb.
5.5 V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet prodávajícího.
5.6 Prodávající nepožaduje od kupujícího předem žádnou zálohu či jinou obdobnou platbu. Úhrada kupní ceny před odesláním zboží není zálohou.
5.7 Zboží je kupujícímu dodáno:
- na adresu určenou kupujícím objednávce,
- prostřednictvím přepravní služby, kterou si zákazník zvolil.
Nebo je možné zboží osobně vyzvednout v kamenné prodejně na adrese: Hradební 143, 288 02 Nymburk.
5.8 Volba způsobu dodání se provádí během objednávání zboží.
5.9 Náklady na dodání zboží v závislosti na způsobu odeslání a převzetí zboží jsou uvedeny v objednávce kupujícího a v potvrzení objednávky prodávajícím. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
5.10 Výhoda dopravy zdarma při nákupu v hodnotě nad 2.000,- Kč včetně, platí pro všechny dopravce. Doprava zdarma se nastaví automaticky, při překročení hodnoty v košíku, nad výše uvedenou hodnotu. Při sloučení zásilek se hodnoty objednávek pro výhodu dopravy zdarma nesčítají.
5.11 Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
5.12 V případě osobního vyzvednutí zboží na prodejně si může kupující objednávku vyzvednout do 3 pracovních dní od zaslání upozornění prodávajícím, že je zboží připraveno k vyzvednutí. Tuto lhůtu je možné po předchozí dohodě s prodávajícím prodloužit. Po uplynutí této doby se považuje nevyzvednutá objednávka za stornovanou, prodávající informuje kupujícícho e-mailem o Odstoupení od kupní smlouvy. Pokud byla objednávka uhrazena předem, budou kupujícímu vráceny peněžní prostředky stejným způsobem, jako byla provedena úhrada (na bankovní účet nebo na platební kartu). Vrácení bude provedeno co nejdříve, nejpozději do 5 pracovních dní od stornování objednávky.
5.13 Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.
5.14 Prodávající vystaví kupujícímu daňový doklad – fakturu. Daňový doklad je odeslán na emailovou adresu kupujícího.
5.15 Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží zaplacením celé kupní ceny za zboží, včetně nákladů na dodání, nejdříve však převzetím zboží. Odpovědnost za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí zboží nebo okamžikem, kdy měl kupující povinnost zboží převzít, ale v rozporu s kupní smlouvou tak neučinil.
6. Práva a povinnosti smluvních stran, výhrada vlastnictví
6.1 Uzavřením kupní smlouvy vznikne prodávajícímu povinnost předmět koupě kupujícímu odevzdat a kupujícímu povinnost předmět koupě převzít a zaplatit za něj prodávajícímu dohodnutou cenu, tedy kupní cenu zboží a cenu dopravy.
6.2 Prodávající dodá zboží specifikované v elektronické objednávce kupujícího (objednávce doručené prostřednictvím elektronické pošty) na objednávkovém formuláři, který kupující vyplňuje při objednání zboží.
6.3 Prodávající se zavazuje, že kupujícímu dodá bezvadné zboží v souladu s platným právním řádem České republiky, a to na adresu/výdejní místo udanou kupujícím v objednávkovém formuláři.
6.4 Kupující je povinen převzít zboží objednané a dodané v souladu s kupní smlouvou a obchodními podmínkami. Kupující je povinen zaplatit prodávajícímu kupní cenu a dopravné řádně a včas v souladu s podmínkami dohodnutými v kupní smlouvě a těmito obchodními podmínkami.
6.5 Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího až úplným zaplacením kupní ceny. Nebezpečí nahodilé zkázy a nahodilého zhoršení zboží přechází na kupujícího odevzdáním zboží kupujícímu.
7. Odstoupení od kupní smlouvy
7.1 Kupující, který uzavřel kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel, má právo od kupní smlouvy odstoupit.
7.2 V souladu s § 1829 odst. 1 ObčZ činí lhůta pro odstoupení od smlouvy 14 dnů ode dne převzetí zboží.
7.3 Kupující nemůže mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy:
- dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu,
- v dalších případech uvedených v § 1837 občanského zákoníku.
7.4. Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy musí kupující kontaktovat majitele e-shopu, který po sléze na jeho e-mail zašle Formulář pro vrácení zboží. Formulář zákazník vytiskne a spolu se zbožím V PŮVODNÍM STAVU odešle na adresu:
Michaela Puldová
Zámecká 246
289 32 Oskořínek
7.5 Prodávající potvrdí kupujícímu bezodkladně přijetí formuláře se zbožím.
7.6 Kupující, který odstoupil od smlouvy, je povinen vrátit prodávajícímu zboží do 14 dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Kupující nese náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
7.7 Odstoupí-li kupující od smlouvy, vrátí mu prodávající bezodkladně, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, peněžní prostředky mimo nákladů na dodání, které od něho přijal, a to stejným způsobem. Prodávající vrátí kupujícímu přijaté peněžní prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím kupující souhlasí a pokud mu tím nevzniknou další náklady.
7.8 Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, není prodávající povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží předá.
7.9 Zboží musí vrátit kupující prodávajícímu NEPOUŽITÉ, NEVYPRANÉ, nepoškozené, neopotřebené a neznečištěné a je-li to možné, v původním obalu. Nárok na náhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
7.10 Prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti zboží, anebo když výrobce, dovozce anebo dodavatel zboží přerušil výrobu nebo dovoz zboží. Prodávající bezodkladně informuje kupujícího prostřednictví emailové adresy uvedené v objednávce a vrátí ve lhůtě 14 dnů od oznámení o odstoupení od kupní smlouvy všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, a to stejným způsobem, popřípadě způsobem určeným kupujícím.
8. Záruka za jakost při převzetí, práva z vadného plnění a reklamační řád
8.1 Prodávající odpovídá kupujícímu-spotřebiteli za to, že zboží při převzetí nemá vady (záruka za jakost při převzetí dle § 2161 ObčZ). Faktura za zboží slouží současně jako záruční list.
8.2 Nemá-li zboží vlastnosti stanovené v § 2161 ObčZ, může kupující-spotřebitel požadovat dodání nového zboží bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Pokud se vada týká pouze součásti zboží, může kupující-spotřebitel požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od kupní smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující-spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady. Neodstoupí-li kupující-spotřebitel od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nového zboží bez vad, na výměnu jeho součásti nebo na opravu zboží, může požadovat přiměřenou slevu. Kupující-spotřebitel má právo na přiměřenou slevu také v případě, že mu prodávající nemůže dodat nové zboží bez vad, vyměnit jeho součást nebo zboží opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy kupujícímu-spotřebiteli působilo značné obtíže.
8.3 Projeví-li se vada v průběhu dvanácti měsíců od převzetí zboží kupujícím-spotřebitelem, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.
8.4 Práva z vadného plnění kupujícímu-spotřebiteli nenáleží, jde-li o vady zboží, které byly způsobeny dopravou zboží prováděnou kupujícím nebo neodbornou manipulací či montáží prováděnými kupujícím-spotřebitelem.
8.5 Vadou zboží není obvyklý barevný nebo strukturový rozdíl u přírodních materiálů, textilních a umělých materiálů. U zboží prodávaného za nižší cenu neodpovídá prodávající za vadu, pro kterou byla sjednána nižší cena.
8.6 Prodávající si vyhrazuje právo na drobné technické změny prodávaného zboží.
8.7 Právo z vadného plnění se nevztahuje na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, nevhodným užíváním nebo ošetřením, vlivem povětrnostních podmínek, neodbornou manipulací, úmyslným poškozením nebo na vady, na které byl kupující-spotřebitel upozorněn písemně v kupní smlouvě.
8.8 Kupující-spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u zboží v době dvaceti čtyř měsíců od jeho převzetí, kupující-jiný subjekt pak v době šesti měsíců od převzetí zboží.
8.9 Pro kupujícího-jiný subjekt se v případě vadného plnění sjednává odchylně od příslušných ustanovení ObčZ následující:
- výskyt opravitelné vady či opravitelných vad se považuje vždy za nepodstatné porušení smlouvy, nikoliv za porušení podstatné;
- při nepodstatném porušení smlouvy má kupující-jiný subjekt právo na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny, a to podle volby prodávajícího;
- při podstatném porušení smlouvy má kupující-jiný subjekt právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo na odstoupení od smlouvy.
8.10 Výrobky pro provedení záruční opravy jsou přijímány v sídle prodávajícího: Michaela Puldová, Zámecká 246, 289 32 Oskořínek, Česká republika.
8.11 V případě reklamace má kupující-spotřebitel právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s reklamací zboží (dopravné, poštovné apod. v nutné výši).
8.12 Postup uplatnění reklamace:
- reklamaci je kupující povinen prodávajícího nejdříve informovat prostřednictvím kontaktů uvedených v těchto obchodních podmínkách a následně odeslat zásilku se zbožím a vyplněným Reklamačním formulářem na adresu: Michaela Puldová, Zámecká 246, 289 32 Oskořínek, Česká republika,
- v zájmu rychlého vyřízení doporučuje prodávající kupujícímu při uplatnění reklamace zaslat zboží doporučenou zásilkou s kopií dokladu o zakoupení, specifikací vady a návrhem na požadovaný způsob vyřízení reklamace,
- prodávající neakceptuje odeslání reklamovaného zboží na dobírku,
- prodávající doporučuje kupujícímu odesílané zboží pojistit,
- prodávající vrátí kupujícímu finanční prostředky dohodnutým způsobem (zpravidla na bankovní účet).
8.13 Prodávající rozhodne o reklamaci kupujícího-spotřebitele bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím-spotřebitelem nedohodnou na delší lhůtě.
8.14 Mimosoudní řešení reklamace – pokud bude kupující-spotřebitel nespokojen s vyřešením jeho reklamace nebo bude jeho reklamace ze strany prodávajícího zamítnuta, může v takovém případě využít možnosti mimosoudního řešení sporu s prodávajícím, a to podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
8.15 Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
9. Další ustanovení
9.1 Veškeré smluvní vztahy se řídí českým právním řádem.
9.2 Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem jejich zveřejnění a jsou v příslušném znění rozhodné pro veškeré objednávky učiněné v tento den a později. Prodávající si vyhrazuje právo na změnu těchto obchodních podmínek. Nové znění obchodních podmínek bude zveřejněno na internetových stránkách prodávajícího www.mujbotnik.cz. Dnem jejich zveřejnění se ruší platnost předchozích obchodních podmínek, to však nemá vliv na kupní smlouvy uzavřené podle dosavadního znění obchodních podmínek (viz první věta tohoto bodu).
9.3 Zvláštní ujednání s kupujícím učiněná v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek, která by s nimi byla v možném rozporu.
9.4 Uzavřením kupní smlouvy se obchodní podmínky prodávajícího stávají pro kupujícího závaznými.
9.5 Vyobrazení uvedená na internetové prezentaci mají pouze informativní charakter a mohou se od skutečnosti lišit.
9.6 Přílohou Podmínek je Reklamační fromulář a Formulář pro vrácení zboží.
10. Ochrana osobních údajů
10.1 Osobní údaje (zejména jméno, příjmení a adresa) kupujícího jsou shromažďovány a zpracovány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů. Veškeré údaje získané od kupujícího jsou využívány výhradně pro vnitřní potřebu prodávajícího (za účelem úspěšného splnění smlouvy) a nebudou poskytnuty třetím stranám, s výjimkou přepravní společnosti za účelem bezproblémového doručení zboží.
10.2 Osobní údaje jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Data jsou uchovávána a nejsou sdílena třetími osobami. Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Osobní údaje je možné na základě žádosti kupujícího odstranit z databáze prodávajícího.
10.3 Jednotlivé smlouvy jsou po svém uzavření prodávajícím archivovány v elektronické podobě a jsou přístupné pouze prodávajícímu. Kupující uzavřením objednávky souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v databázi prodávajícího, a to až do doby jeho vyjádření nesouhlasu s takovým zpracováním.
10.4 Zásady ochrany osobních údajů podle GDPR jsou podrobně popsány ve článku Ochrana osobních údajů uvedeném v internetovém obchodě www.mujbotnik.cz.
Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 18.5.2023.