Reklamace zboží

Ze zákona má spotřebitel právo na reklamaci vadného zboží 24 měsíců od převzetí zboží. Na vyřízení reklamace má obchodník 30 dní, zpravidla se snažíme vyřešit Vaše požadavky na reklamaci dříve. Pokud je to třeba, je zboží předáváno k posouzení odborníkovi a na základě jeho vyjádření, Vás poté informujeme o vyřízení reklamace. Reklamaci je možné řešit těmito způsoby:

  • opravou - odstraněním vady,
  • slevou - poskytnutím slevy z kupní ceny reklamovaného zboží,
  • výměnou – pokud je stejné zboží skladem,
  • vrácením peněžních prostředků – odstoupením od kupní smlouvy.

Zákazník má právo navrhnout způsob vyřízení reklamace, avšak je pouze na prodejci, jakým způsobem reklamaci vyřídí.

V případě uznání reklamace bude částka vrácena na Váš účet uvedený v Reklamačním formuláři, a to nejpozději do 14 dní od ukončení reklamačního řízení.

Rádi bychom Vás upozornili, že reklamované zboží musí být řádně vyčištěno, vysušeno, zbaveno veškerých nečistot. V případě zaslání špinavého či nevysušeného zboží si vyhrazujeme právo reklamaci z hygienických důvodů zamítnout.

Odpovědnost za vady nelze zaměňovat s životností zboží, tj. dobou, po kterou při správném používání a správném ošetřování včetně údržby může zboží vzhledem ke svým vlastnostem, danému účelu a rozdílností v intenzitě jeho užívání vydržet. 

Proto se odpovědnost za vady nevztahuje na nadměrné opotřebování zboží v důsledku jeho nesprávného používání uživatelem (mechanické poškození, chybné praní, praní v pračce, používání nesprávných čistidel, promoknutí, zápach obuvi, vady vzniklé nesprávným skladováním apod.). Zároveň se nevztahuje na běžné opotřebení zboží odpovídající charakteru zboží a době jeho užívání (jako jsou podpatky, zipy, tkaničky, stahovací gumy, suché zipy, spony, mašle knoflíky apod.).

V případě dotazů týkajících se reklamace se na nás můžete obrátit e-mailem na: reklamace@mujbotnik.cz.

 

Postup reklamace vadného zboží:

  1. Vyplňte Reklamační formulář a spolu s reklamovaným zbožím jej vhodným způsobem zabalte.
  2. Odešlete zboží Vámi vybraným přepravcem na adresu:

Michaela Puldová, Zámecká 246, 289 32 Oskořínek

  1. Po potvrzení přijetí reklamovaného zboží běží 30 denní lhůta na posouzení reklamace, o jejím vyřízení Vás budeme informovat.

Tyto podmínky jsou platné ke dni 1.6.2023.

podpis

 

Reklamační formulář můžete stáhnout zde:

Reklamační formulář